Wärkkäys ja näperrys jäi roskapostivyöryn takia unholaan. Homma jatkuu täällä, tällä kertaa ainakin alussa kokeilun omaisesti kahdella kielellä :)

Wärkkäys and näperrys has been closed because of the massive amount of spam in the comments. Writing continues here, and at least in the begining in two languages :)

Olen käynyt tämän syksyn nyt käsityökurssilla ja saanut aikaan ihan kivojakin juttuja :) Niistä lisää jahka saan otettua kuvat :) Maalaus on tullut takaisin harrastuksiin, mutta niistä en ikävä kyllä voi ennen joulua sanoa mitään sillä ovat hys hys projekteja ne maalaukset ;)

During this fall, I've been going to a needlework course and managed to create some pretty cool things there :) More about them when I have photos :) Painting has come back to my hobbies, but I'm afraid before Christmas I can't say much about the things I've been painting in order to keep them as secrets ;) 

Yksi mistä olisi jo kuvakin on tämä

One thing that I do have a picture of is this

Tein tämän eilen hopeasta ja onykseista. Hieman meinaa jännittää, mitä korun saaja on siitä mieltä. Se menee fanilahjaksi ihmiselle jota ihailen enemmän kuin ketään; Tarja Turuselle. Ystäväni on sitä mieltä, että Tarja tulee pitämään tuosta. Kun vain voisin itsekin olla siitä niin varma. Noh, joulukuussahan sen sitten näkee! Tämä kyseinen ystäväni ja minä olemme menossa katsomaan Tarjan joulukonsertin Helsinkiin Finlandiatalolle joulukuun alussa. Se tulee olemaan ensimmäinen kerta koko lukio aikana, kun jätän menemättä kouluun jonkin muun kuin sairauden takia :D

I made this yesterday out of silver wire and onyxes. I'm a bit nervous about what the person who gets this thinks about it. It's going to be a gift to the person I admire  the most in this whole world: Tarja Turunen. My friend is sure that Tarja will like it. I only wish I could be as sure as she is. Well, I guess I'm going to find out what she thinks  in December! My friend and I are going to see Tarja's Christmas concert at Finlandia Hall in Helsinki in the beginning of December. That will be the first time during whole time I've been in high school when I skip school for other reasons than being ill :D

Nyt takaisin maalaamaan, palajamme asiaan kunhan jotakin sanottavaa taas tulee!

Now back to the paints and brushes, new posts coming when I have something to say again!

- Elvenpath